De vakantie loopt op zijn einde. Toch hebben we nog een paar mooie dagen te gaan. Voor de 3e keer liepen we tegen een teleurstelling aan mbt het hotel/verblijf. Ik ga er maar niet te diep op in maar ook dit was het niet. We zijn inmiddels niet echt meer on speaking terms met het bureau. Ze hebben er een potje van gemaakt. 'Geniet van het strand en het zwembad'. dan moet dat er wel zijn. Hier in Hikkaduwa zaten we ook weer op een slechte plaats. We hadden nog wel om een resort gevraagd maar het was een 3 sterren. We hebben het niet geaccepteerd en zijn nu bij een mega resort gekomen....Echt geweldig. Zwembad en strand bijna aansluitend. We hebben een heerlijke dag acher de rug van zonnen en genieten. Het uitzicht is weergaloos en de reuzeschildpadden liggen hier voor het oprapen. Of het nu zo koosjer is wat ze met die beesten doen weet ik niet maar ja het is wel een mooi gezicht. Morgen een lekker rustige dag en dan ...gaan we naar Colombo en dan heen en weer naar Kandy om de parade te zien....Ohhhh had het bureau maar een efficentere tocht gemaakt. Dan was alles anders geweest. Toch is het niet te beschrijven wat we hier hebben gezien........